HPlay 4Experts

HPlay Volleyball to nie tylko wydarzenie sportowo-charytatywne. Dla osób związanych z wizerunkiem pracodawcy, rozwojem pracownika, Employer Brandingiem oraz szeroko rozumianymi aspektami HR, przygotowaliśmy HPlay 4Experts obejmujący: szkolenia, warsztaty oraz panel ekspercki.

Agenda

16.XI.2019 r., Solne Miasto, ul. Tadeusza Kościuszki 15 Wieliczka

9:30 – 10.00 – rejestracja uczestników

10.00 – 11.30 – „Jak budować efektywne zespoły?” – warsztat z użyciem interaktywnych ćwiczeń

Budowanie zespołów z uwzględnieniem różnych typów osobowości i wykorzystaniem korzyści płynących z różnic pokoleniowych:

  • typy osobowości, mocne strony i wyzwania
  • jak osiągnąć FLOW osobiste i zespołowe w działaniu
  • jak budować zaangażowane zespoły
  • informacja zwrotna jako źródło rozwoju organizacji w dobie Millenialsów
  • 5 zasad współpracy z pokoleniem Y Millenialsów

Prowadzący: Anna Skoczylas

  • Praktyk Biznesu z ponad 20 letnim menedżerskim doświadczeniem
  • Mentor Biznesu w nurcie psychologii pozytywnej
  • Trener Mentalny
  • Coach ICF
  • Wykładowca SGH „Zarządzania Projektami” na kierunku Zarządzanie Kapitałem Ludzkim
  • Expert ds. Motywacji w ogólnopolskim raporcie „Siła Motywacji” pracowników 2018 r.

11.30 – 12.00 – „Pokonać samego siebie.” – prelekcja

Wystąpienie dotyczące motywacji nieograniczone do akademickiej wiedzy i suchej teorii, lecz zainspirowane autentycznymi osobami i ich niezłomnymi postawami.

Prowadzący: Łukasz Szeliga

  • Prezes Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego oraz Polskiego Związku Sportu Niepełnosprawnych „Start”
  • Członek Zarządu Europejskiego Komitetu Paraolimpijskiego (EPC)
  • Wielokrotny mistrz Polski w narciarstwie alpejskim, paraolimpijczyk oraz trener kadry paraolimpijskiej narciarzy alpejczyków
  • Organizator Mistrzostw Polski w kolarstwie niepełnosprawnych i narciarstwie alpejskim
  • Działacz sportowy i społeczny

12.00 – 12.30 – „Podyskutujemy o eventach firmowych.” – prelekcja

Każdy event firmowy to narzędzie do realizacji celów biznesowych firmy. Warto o tym pamiętać. Po latach obserwacji i setach imprez dzielimy się wiedzą, nie tylko naszą lecz również spostrzeżeniami innych organizatorów oraz gości.

Prowadzący: Agnieszka Kolber

  • Dyrektor ds. sprzedaży kluczowych klientów B2B w Hotel & SPA Czarny Groń ****
  • Ekspert tworzenia konceptów eventów integracyjnych
  • Trener ds. budowania, rozwoju oraz komunikacji w zespole

13.00 – 14.00 – „Trendy i wyzwania employer brandingowe na 2020 rok.” – panel ekspercki

Nasi goście omówią między innymi następujące zagadnienia:

  • Jak zmieniał się wizerunek pracodawcy na przestrzeni ostatnich dwóch lat?
  • Jakie są obecne oczekiwania kandydatów, pracowników oraz pracodawcy?
  • Komunikacja zewnętrzna a jej odbiór przez pracowników.
  • Jak nowe technologie wpływają na Employer Branding?
  • Podsumowanie mijającego roku i plany na 2020.

Eksperci panelu

Olga Komornicka

HR Manager w firmie OTCF S.A. – właściciela marki 4F, Outhorn, 4F Junior. Posiada ok. 10letnie doświadczenie w budowaniu efektywnej polityki personalnej w międzynarodowych firmach.

Jej specjalizacją jest rekrutacja, rozwój pracowników i efektywna komunikacja. Podróżniczka, zapalona rowerzystka i blogerka.

Radosław Żemło

Dyrektor sprzedaży w Grupie Pracuj – firmy, która jest właścicielem portalu www.pracuj.pl i założyciel akademii szkoleniowo-mentoringowej Leadership Academy. Członek Rady Nadzorczej w Columbus Energy S.A.           

Posiada 19 letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Jest trenerem biznesu, coachem i mentorem. W ramach projektu LA określa strategię dla właścicieli firm i dyrektorów zarządzających. Wspiera w budowie efektywnych zespołów poprzez zwiększanie zaangażowania i określanie efektywnych sposobów komunikacji.  Jest absolwentem Akademii Pedagogicznej – Politologia
i Nauki Społeczne, Ican Institute – Strategic Leadership Academy, Szkoły Moderator – Coaching, Obecnie studiuje na Politechnice Krakowskiej & Central Connecticut State University – program Executive Master of Business and Administration (MBA).

Prywatnie – mąż, ojciec czterech synów. Pasjonat motocykli, amerykańskich samochodów, psychologii, himalaizmu i sportu pod każdą postacią.

Magdalena Wawrzynów-Zawadzka

Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych (WSZMiJO) w Katowicach, uczestnik studiów podyplomowych HR Business Partner na AGH w Krakowie.

Od studiów ma kontakt z obszarem HR pisząc pracę dot. zarządzania procesami kadrowymi. Uczestniczka wielu szkoleń z obszaru HR,

Pracowała w grupie kapitałowej skupiającej kilka marek samochodowej między innymi powiązanej ze Skoda Auto Polska gdzie zakres jej obowiązków miał ścisły związek z pełną obsługą personalną spółki.

Od 13 lat pracuje w GRUPA INTERIA.PL gdzie tworzyła dział kadrowy, w późniejszym czasie dział HR.

Obecnie jest odpowiedzialna za pełną obsługę procesów HR w spółce wraz z działaniami EB.